sâmbătă, 9 iulie 2011

Povesti din Pod (1)

Inchid ochii si las patefonul mintii sa deruleze amintiri.

Astazi o sa va povestesc despre liceu.

Mai precis, despre ziua in care am intrat pe ascuns intr-unul din poduri, atrasi de aspectul lui misterios.

Fiind 1 iunie profesorii ne-au lasat sa plecam acasa, asa ca impreuna cu A., A. si T. am urcat la etajul 3, in fata laboratorului de biologie. Aveam cu noi o pila, un ciocan, o surubelnita si o chitara.

In jurul nostru, o multime de vitrine cu animale impaiate pline de praf. In spate, ascunsa, o usa din metal inchisa cu lacat, prin care se putea vedea o incapere larga si intunecoasa. Destinatia noastra!

...Si ne-am apucat de treaba... Pileam lacatul cu randul, in timp ce A. canta la chitara ca sa acopere zgomotul (si in acelasi timp, orice suspiciune, in caz ca ar fi urcat cineva). Remember that, dudette?

Dupa cateva ore bune de pilit in care mi-am rupt si bluza si degetele, lacatul a cedat. Am pus toti bani ca sa cumparam un lacat identic cu cel spart (asa ca timp de cateva luni nimeni din administratie nu a banuit nimic).

VICTORIE! Glory to the brave!

3 comentarii:

  1. Nu venise si B la un moment dat ?

    RăspundețiȘtergere
  2. B. a venit a doua zi, cand am intrat cu totii. Inca n-am ajuns acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Inceputul unei povesti care mi-a definit ultimii ani.glory to the writter.

    RăspundețiȘtergere