marți, 20 septembrie 2011

Zilele Bucurestiului

Au trecut si zilele Bucurestiului. Cu spectacole, targuri, degustari de vin si plimbari.

Impreuna cu o prietena, ne-am zis ca ar fi interesant de vazut Muzeul Antipa, proaspat renovat.
Dupa o coada interminabila ce se intindea pe zeci de metri, formata in mare parte din copii si parintii lor, am reusit sa intram.

Mai intai se viziteaza subsolul.

Mi-a atras atentia o meduza numita Inima Marii. Si chiar semana, daca te uitai atent, cu o inima. O inima fragila si transparenta.


Inainte de a vizita etajul intai, ne-am odihnit un pic pe scari (bine ca nu ne-a observat nimeni).
Nu mai stiu sigur daca la subsol sau la etajul intai, este amenajata o pestera foarte realista (daca privesti cu atentie observi cum,printre stalactite si stalacmite, iti fac cu ochiul niste cranii).

La etaj, cateva oase de dinozaur te saluta de la inaltime, mai privesti animale impaiate din toate colturile lumii aranjate pe categorii, si un ecran imens deasupra pe care sunt proiectati nori.

La doi, m-am speriat de niste mumii sinistre, in timp ce Deea facea poze statuilor din vitrine.

Mi-a placut foarte mult, si imi pare rau ca n-am reusit sa bifez mai multe evenimente. Eh, poate la anul!
Pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu